Modernizácia výťahov prináša bezpečnosť, užívateľský komfort a vzhľad.
1. Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie, postup pri riešení reklamácií a spôsob vykonania záručných opráv. Týka sa tovaru a služieb ktoré predávajúci predal spotrebiteľom. Pri reklamáciách sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov.
2. Reklamácie sa vybavujú počas otváracej doby v tej prevádzke, kde bola služba poskytnutá, alebo kde bol tovar zakúpený:
názov a adresa prevádzky: Predajňa Ladicky s.r.o., Uherecká cesta 347/2A, 958 03 Malé Uherce
reklamácie vybavuje: (meno, funkcia, tel.č.): Ing. Renáta Ladická, tel.: 038/7401937
3. K reklamácii je potrebné vždy predložiť doklad o nákupe tovaru alebo poskytnutí služby (faktúru, pokladničný blok). Druhy reklamácií a ich vybavenie :
4. O každej reklamácii sa vyhotoví reklamačný list dvojmo, z ktorého jednu kópiu dostanespotrebiteľ, originál sa založí. Reklamačné zápisy sa číslujú vzostupne, a každá reklamáciasa zapíše do informačného systému bezodkladne.
5. Ak reklamácia nebola vybavená ihneď, predávajúci oznámi (telefonicky, príp. e-mailom) spotrebiteľovi spôsob vybavenia reklamácie, a to najneskôr v lehote do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
6. Vybavené reklamácie je zákazník povinný si prevziať do 60 dní od telefonického oznámeniao vybavení reklamácie, inak stráca nárok na vrátenie tovaru, resp. na vrátenie peňazí.
V Malých Uherciach dňa 27.02.2017